一度、PCから入札してみてください。システムの問題が解決しない場合は、しばらくたってから入札してください。

A 回答 (2件)

Please try to bid from the PC once. If the problem with the syste

m does not solve, please bid it after a while.
    • 0

I suggest that you should tender a bid once through the PC. In ca

se the system problem does not get fixed, try once again after a short while.
    • 3