Because all my ex girlfriends cheated on me, when a person starts treating me nice or starts dating me, I wonder "when will she start looking for a new guy".
So if she starts making lots of 'guy friends' I panic.
In america, when people date, the date many people at the same time.
My mom is dating 4 guys right now.
When I got upset at my old girlfriends for cheating, the got angry at me and said I was 'too controling'.
But if I had a friend who was a girl while I was dating someone they always said I can't.
So now I just would like to date one person who also only wants to date one person.
I don't want to date someone who is dating many 'optional guys' at the same time.

翻訳サイトで訳してみましたがよく分からなかったのでおねがいします。

A 回答 (1件)

翻訳サイトではなく、Google翻訳アプリで写真を撮って、英語から日本語へ翻訳できるようにしてください。

今やってみましたが、普通の文章になっていましたよ。
    • 0
この回答へのお礼

やってみます。
ありがとうございました。