ミスチルの大名曲の数々が配信決定!! 31日間無料!!

It is about the durations or limitation of something that can stand, or stay, or last, or function for a year on good operational standing. Meaning it will last in one year or good in one year. This is all about the expiration date. This is not about the equivalency of one year equals 12 months or how many hours or seconds in one year.

A 回答 (2件)

前半はNo.1さんの回答の通りです。

後半

This is all about the expiration date. This is not about the equivalency of one year equals 12 months or how many hours or seconds in one year.

「これは有効期限に関する話です。1年に12ヶ月か何時間か何秒間あるかと言う話ではありません。」
    • 0

適切な運用状態で1年間状態が維持、継続、または機能する何かの期間または限度に関してです。

つまり1年間は維持または良好な状態にあるという意味になります。これが有効期限に関するすべてです。このことは、1年間が12か月間や何時間、何秒とまったく同じということではありません。
    • 0