母の日ですが、皆さんはどのように過ごされますか?
私は普段出来ないお手伝いをしたり、食事をして過ごします。
お母さんの愛情は、いつになっても変わらないものですね。
既婚者の方は、奥さんにたくさんの愛情を注いで下さいね。

A 回答 (1件)

How are you going to spend Mother's Day?

I will help house work or spend a time to have a dinner together.
Mother's love never changes.
For those of you who has spouse, please love your wife as much as possible.
    • 0
この回答へのお礼

お忙しい中、本当にありがとうございました。