プロが教えるわが家の防犯対策術!

地球の裏側でいつかまた出会えるかな
って英語にしたらどうなりますか?

A 回答 (3件)

I wonder if I could see you on the other side of the earth.

    • good
    • 1

I wish we could meet again in the other side of the world.

    • good
    • 1

Can we meet again someday behind the earth?

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!