アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英訳をお願いします

もう、月曜日に退院して、
金曜日はもう一回MRIを取らないと行けないので、
病院に行くだけです!

入院じゃないです!

なので、来週の金曜日から、学校は行きます

A 回答 (3件)

They released me on Monday and I just need to go back for MRI on

(this) Friday. I'm not hospitalized, so I will be able to show up on next Friday.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます>_<

お礼日時:2017/05/18 08:52

They released me on Monday but I need to go back this Friday for my MRI. They are not hospitalizing me so I will be able to go back to school the Friday of next week, 5/26.




「来週の金曜日」など少しでも正確に伝わらない可能性がある場合日付を付け足すとよりしっかりと相手に伝わると思います。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

助かりました>_<

お礼日時:2017/05/18 08:53

I was released from the hospital on Monday. I only visit the hospital on Friday, because I have to be checked with MRI!


I am not hospitalized at present. Therefor, I go to school from Friday of the next week.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます>_<

お礼日時:2017/05/18 08:52

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!