私には、いくつかの目標があります。その中最も願っているのはもし来年あなたが日本に来た時、私の英語力が大きく成長していることです。じゃないと今みたいに、あなたが日本語を学ぶ事に私は何の役にも立ってあげられないからです。今私は色んな手段を使わないと自分で文章を作るのが全く出来ません。詰まりあなたとの会話不可能です。以前私が中国にいた時、私が日本に帰ったらvideo callで日本語の勉強をして見ましょうと提案しました。そして当たり前のように私の英語力では全然出来ないことを言い出した事に気が付きました。ごめんなさい。確実に今私はあなたの役に立てないんです。もっと言ってあげたい事がたくさんありますが、まぁとにかく頑張ります。

上の手紙を英語で出来るだけお願いします。

A 回答 (1件)

I have some goals. Amoung them,


the most important is that I improve my English skills greatly.
Otherwise, I cannot help you learn Japanese at all. I cannot make English sentences without using various devices. Therefore, I cannot communicate with you.
When I was in China before, I suggested you should learn Japanese with 'Video clip'. Then.
I realised that I could not use it with my English skills. I'm sorry.
I cannot help you at all now.
I have more things to say, but
I just make efforts in improving my English skills.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

助かりました

本当にありがとうございます

お礼日時:2017/06/18 10:33

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています


このQ&Aを見た人がよく見るQ&A

人気Q&Aランキング