ロサンゼルスで国内線から乗り継ぎ国際線深夜便を使ったことがある方に質問です。
もしくはトムブラッドレイ出発の深夜便を使ったことがある方にお願いします。

ソルトレイクシティからロサンゼルスに20:52分に着きます。
セキュリティを再度通りたくないため2階の通路と地下の通路を歩いて第4ターミナルからトムブラドレイに通じる通路を歩いて国際線のターミナルに入り翌日1:20分発の国際線にのるつもりでしたが、以下のような文章が目に入りました。
第4ターミナルからトムブラッドレイに入ることに関する文章です。

What do I take away from having used the connector walkway for the first time?
• The connector exceeded my expectations — the walk is short (it takes only about five minutes), there are people movers, the views of the gates are great
• If flying out of TBIT and I already had my boarding pass, I’d consider clearing security at Terminal 4, given that TBIT security lines can be insane — I’d rather walk an extra five minutes than stand in a security line for much longer (at LAX you can enter any terminal with a same day boarding pass for any flight out of the airport)

今回の場合、ロスに到着と出発の日にちが違うので同じ日になるまで↑の説明ですとターミナルに入れないということでしょうか?

よろしくお願いします。

• 画像を添付する (ファイルサイズ:10MB以内、ファイル形式:JPG/GIF/PNG)
  • 今の自分の気分スタンプを選ぼう!
あと4000文字