東京と大阪と京都に行ったんだね!東京は何度か行ったことあるけど京都と大阪は1回しか行ったことない。でも素敵なところだよね

この文章を英語にするとどうなりますか?
教えて下さい

A 回答 (2件)

So you went to Tokyo, Osaka and Kyoto! I've been to Tokyo

several times, but to Kyoto and Osaka only once. But the two
are nice places, aren't they?
    • 0

You mean you went to Osaka and Kyoto. I've been to Tokyo many tim

es but only once to both Kyoto and Osaka. Fascinating places, you know?
    • 1