プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

How was Koria?

it was good!

という会話の後にあなたと一緒に行きたかったという時は、
I want to go with youで大丈夫ですか?

A 回答 (3件)

I wanted to go with you.



I wish I could have gone with you.
    • good
    • 3

I wanted to go there with you.


ですかね。
    • good
    • 0

I wish I could go with you.


と言います。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!