次の問題を教えてください。

(1) He found one of the tires was flat, but he didn't have anything to fix it ().

①with ②out ③through ④in ⑤on

(2) It is extremely dangerous to push () a crowded train at rush hour.

①at ②upon ③into ④where ⑤apart

(3) The coach decided to close () the season by playing Nakamura,an aging veteran who was a crowd favorite.

①through ②across ③out ④into ⑤at

(4) It is important to have confidence; if you believe () yourself, all is possible.

①for ②in ③by ④at ⑤through

(5) The group distributed lots of anti-smoking stickers free () charge.

①of ②for ③in ④to ⑤with

A 回答 (1件)

• 1