ジメジメする梅雨のお悩み、一挙解決! >>

英語で AはBより500円くらい高い といった表現をするにはどうすればいいでしょうか

A 回答 (5件)

A is costly than B around YEN 500.

• 1

A is about 500 yens more expensive than B.

A costs about 500 yens more than B.
    • 0

A costs (around) 500 yen more than B.

• 0

The price of A is 500 yen higher than that of B.

• 0

A's cost is about 500 yen higher than B's.

• 0