アレルギー対策、自宅でできる効果的な方法とは?

ゲームの中ですら喧嘩しているようでは、永遠に日中関係は良くならないであろう。を英語に訳して欲しいです、お願いします

A 回答 (3件)

The relations between Japan and China would not be expected to be

better forever as long as they are quarrelling in the game.
    • 1

追加、forever を末尾に。

• 0

Fighting even in a game shows that Japan-China relations are not

going to be good.
    • 0