プロが教えるわが家の防犯対策術!

今朝の目玉焼きは黄身が二つでした。
今日は一日中ハッピーに過ごせそう。

以上を英語でなんと書いたら良いですか?
よろしくお願いします。

A 回答 (3件)

I had a sunny-side up of the double yolker this morning.


I feel like I'm going to be happy all day.
    • good
    • 2

I did notice that the double yolker was in my fried egg this morning.


I feel that I'm going to have so much fun all day today.
    • good
    • 0

Two fried eggs of this morning were yolk.


I'm going to be happy all day today.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!