プロが教えるわが家の防犯対策術!

1文英訳お願いします!

彼らからすると、私の方が訛りが
キツいと感じているだろう。

A 回答 (4件)

He may feel that I've stronger accent than him.

    • good
    • 0

On the contrary, they may have found "my" accent stronger.



From their standpoint, it should be "my" accent that they find difficult.

From their standpoint, they must have found that I have a stronger accent than they do.
    • good
    • 0

They,for them, would feel that I have stronger accent than them.

    • good
    • 0

From my point of view, I think that my lead is tight.


でどうですか?間違ってたらすいませんm(._.)m
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!