ちくのう症(蓄膿症)は「菌」が原因!?

下記の日本分を英語に訳した場合、次の3例のうち正しいのはどちらでしょうか?

「こんにちは。私は販売者からフィードバックを変えてほしいとメールを受信しました。この場合、フィードバックは変えた方がいいですか?」

・Hello. I want change from the seller feedback received mail. In this case, change the feedback?

・Hello. When I wanted you to change a feedback from a vendor, a mail was received. Is it better to change a feedback in this case?

・Hello. When I wanted you to change a feedback from a vendor, a mail was received. Is it better to change a feedback in this case?

以上、ご教授頂ければ助かりますm(__)m

A 回答 (1件)

どれもまずいような気がします。

Hello I received an email from a(the) seller to change feedback.相手が seller のことを知っていたら the です。
Should I change it?
    • 0
この回答へのお礼

正確な文をご明記いただき、ありがとうございます!