アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

フォーキャストだけでは生産には入れません。
生産を開始するには、実際にご注文いただく必要があります。


上記の英訳をお願いします!

A 回答 (3件)

We are not able to start any production based on just a forecast.


We would need an actual PO in order to actually start the production.

* PO = purchase order = 注文書


うちの会社の文章かと思いました(笑)
    • good
    • 1

We are not able to start production according to an expected order.



An actual order is needed to start production.
    • good
    • 0

Only the forecast is not enough for us to start the production.


You need to order indeed if you would like us to start.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!