海外の好きなアニメーターにポストカードを出します。
彼とは去年一度手紙のやりとりがありました。
久しぶりに手紙を書きます。英語なので、心配です。
おかしいところがあったら教えていただけますでしょうか?

Mr ××

How have you been?

The earthqake was terrible,
but I can spend daily life with my family and friends now.

I have treasury the letter you sent me last year.
Thank you for the important word
`Don't forget that the content of it is even more important than the design.'
I will make good animation next.

I hope that i go to Belgium this year.
Take care of your self.

Best regards,

Akari

A 回答 (1件)

Dear Mr. ××

How have you been?

The earthqake was terrible.
But now I can spend my daily life with my family and friends.

I have the treasury letter you sent me last year.
I thank you greatly for that significant words saying
"Don't forget that the content of it is even more important than the design."
I will make a good animation next.

I hope that I could go to Belgium this year.
Take good care of yourself.

Best regards,

Akari
    • 1
この回答へのお礼

素早い書き込み大変ありがたいです。
勉強になります。
ありがとうございました。