アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

how's whether today in yufuin?

A 回答 (4件)

Plz refer to this.


https://weather.com/weather/today/l/JAXX0322:1:JA

And detailed rain map "at present".
http://ur2.link/zmaU

NOTICE
In japan we use °C for temp not Fahrenheit.
Change here.
http://xn--x3up7oa165v.aimary.com/
    • good
    • 0

Refer to the Japan Meteorological Agency.


http://www.jma.go.jp/en/jikei/350.html
"Chubu" is close to Yufuin.
    • good
    • 0

It'cloudy.

    • good
    • 0

Around 20 degrees, raining.


Just in case I put URL of weather in Yufuin.
http://weather.yahoo.co.jp/weather/jp/44/8310/44 …
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!