ER NetwoekとはどのようなNetworkをさすのでしょうか?
教えてください。

A 回答 (1件)

物理の欄で誰も知らない

まさかこれではないでしょうね?

お休みなさい。

CHRISTIAN BROTHERS
Holy Spirit Province (W.A. & S.A.)

ER NETWORK
"The Edmund Rice Network is an association of groups, institutions and people
that look to Edmund's story as part of their personal inspiration or
that have a connection to an Edmund Rice/Christian Brothers' inspired ministry."

The Edmund Rice Network identifies with and strives to live this Edmund Rice vision.
Some current examples of groups in the Edmund Rice Network in Oceania are:
Edmund Rice Education Australia and Catholic Schools in the Edmund Rice tradition,
Edmund Rice Family groups, the Edmund Rice Camp Movements, Edmund Rice Ministries,
Edmund Rice Communities, Edmund Rice Reflection Groups, Justice Groups, Callan Services,
Associations of former Brothers and other groups associated with the Edmund Rice
or Christian Brothers' names.
    • 0