この人頭いいなと思ったエピソード

(名前)の○才の誕生日プレゼントは、沖縄(日本)への旅行にしました。
きれいなビーチ、じんべいざめのいる水族館は彼女の一生の思い出になるでしょう
飛行機で3時間のフライトです。いってきます~


宜しくお願いします。

A 回答 (4件)

Fo (name)'s ○th birthday present I decided on a trip to Okinawa. The beautiful beach and the aquarium where whale sharks swim are likely what she will cherish for life.



It is only three short hours' flight away. Wish us bon voyage!
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2013/09/06 18:19

下記の英文は仮に17歳という前提で作成しました。


年齢は適宜置き換えてください。
沖縄を入れ忘れていました。訂正致します。

I made up to give OO a trip to Okinawa in Japan for her 17th birthday present.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

助かります!ありがとうございます

お礼日時:2013/09/06 18:20

I made up to give OO a trip to Japan for her 17th birthday present.



I think beautiful beach and the aquarium with whale sharks will be her lifetime memories.

It'll be three hours flight and we are on our way!
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2013/09/06 18:19

Ms.XXXXXX's XX th Berthday Present is decided to be a 'Okinawa Island Tour '..


We Hope the aquarium of whale shark would be one of her most beautiful memory.
To Okinawa Island is a 3 hous flight.
See you
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2013/09/06 18:18

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!


おすすめ情報