PINARELLOのGalileoのスペック表はあるのでしょうか? 私が探したところ以下のようなものしか見当たりませんでした。→
http://www.home.cs.puon.net/cskanzaki/2007/2007p …
PINARELLO社のHPにもないようなのですが。ご存知の方おりましたら情報の提供お願いします。

A 回答 (1件)

Aluminium according to Pinarello, with a light, high-performance frame that provides and reliable ride on any terrain. Onda carbon fibre fork and rear triangle with all new colorways.

Material: Aluminium 7005 T6
Tubing: Galileo Pinarello Triple Butted
Welding: Tig
Fork: Onda Carbon 30HM3K 1" 1/8 integral system
Rear Stay: Onda Carbon 30HM3K
Chassis weight: 1300 gr ~ (Size 54)
Size: 50 52 54 56 58 60 62
Sloping: 44 46
Colour: Mirror Black 315
Gruppo: Campagnolo Veloce 10V
Crankset: Most Linx Alu
Seatpost: Most Tail Alu
Handlebar: Most DB
Stem: Most 4 Bolts
Saddle: Most Bengals
Tires: Most Eviwa A.F.
Wheels: Most Duel Aluminium

らしいですよ。2007年モデルみたいですね。今年は105だったはずですので。ただし、日本への輸入モデルがそのままとは限りませんのでご注意を。
    • 0
この回答へのお礼

あっ、海外のHPを見れば良かったのですね。回答いただき心より感謝いたします。