アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

Where is the best place to go in Japan ?

A 回答 (6件)

I recommend that you visit Nara and Kyoto. They were the capital

s of Japan.
    • good
    • 0

Anywhere the wind blows!

    • good
    • 1

Temple Tour in Kyoto.


Good old located in Japan here.
    • good
    • 0

Tokyo Akibahara

    • good
    • 0

I am not sure where you live but if I ask you "Where is the best place to go to your country?"


Can you answer that?

As same as this, it really depends on your favourite.
Big cities, Tradition, Beaches, Mountain areas, World Heritage Places,
there are many places to be visited by "foreign" tourists.

At first, refer to the site of Japan National Tourism Organization
http://www.jnto.go.jp/eng/
    • good
    • 1

What's your favorite thing to do...............may I ask?

    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!