アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英訳おねがいします。

今帰宅したよ。
今までに、結婚の縁があったはずですね?
なのに、何故?
それほど、あなたは結婚に対する理想がたかいのですか?
私から見たあなたは、人を裏切るような人には見えません。
宗教的な違いですか?
それとも、男が好き?
あなたの理想の結婚像が知りたいです。
でも、理想と現実はちがうもんね
入籍してからの、生活はどうします?
私は仕事やってるし、香港に住むの?
難しい問題多いね

A 回答 (1件)

今帰宅したよ。


I'm back home now.

今までに、結婚の縁があったはずですね?
You should have had the chance to have marriage, haven't you?

なのに、何故?
So, why?

それほど、あなたは結婚に対する理想がたかいのですか?
Is your ideal marriage so high?

私から見たあなたは、人を裏切るような人には見えません。
I don't find you are that kind who would betray others.

宗教的な違いですか?
Is it because of the religious difference?

それとも、男が好き?
or, you like guys?

あなたの理想の結婚像が知りたいです。
I would like to know your ideal marriage view.

でも、理想と現実はちがうもんね
I know the ideal and real is not the same.

入籍してからの、生活はどうします?
How about the life after get married?

私は仕事やってるし、香港に住むの?
I work now (in Japan?) and (are we? you?) going to live in Hong Kong?

難しい問題多いね
There are many difficult problems.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。

お礼日時:2010/04/13 17:24

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!