GuitarFreaksにでてくるX-Planという曲の歌詞を知っている人はいませんか?

ご回答よろしくお願いします。

A 回答 (1件)

X-Plan

はじめは誰だって
Afraid of what awaits
Got in the stagnation
Let your heart keep on
Beat, Dance, and Shake, in your way

もぅ どうにもなんない 未曾有の危機で誰のせいでもないんなら
Just do all what you can do

Never give up
Break obsessive rules
You can start the new
You've been loved for who you are
Put your heads up
Take a look at the view
All the way, you came
You never were alone
We are linked with love and peace
X-Plan

Never give up
Break obsessive rules
You can start the new
You've been loved for who you are
Put your hands up
There are very few
But something true
Keys for the new discover
Dig it out with love and peace
X-Plan
One single piece can change the world
Secret Plan 40000(You are not alone)
Keep it growing under your bed(40000)
    • 0