アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にしてください。


私は彼女が、first lady に なることが信じられません。彼女には、務まらないと思います。

A 回答 (5件)

I can't believe that she would become a first lady.



I think she is unfit for the post.
    • good
    • 0

I can't believe she is going to be First Lady. I don't think she'

ified enough to fulfill her duty.
    • good
    • 0

I can't believe that she will be America's first lady. I think she is not qualified to be the nation's first lady.


たぶん昨日の大統領選挙を受けてのコメントだと推察しますが、first ladyは大統領夫人だけでなく知事夫人とか他の国の元首夫人も指しますので、明確に「アメリカのファースト・レディ」とか「国のファースト・レディ」と言及してみました。
    • good
    • 2

I don't believe she become a first lady. I think she don't do her

first lady.
    • good
    • 1

Noone does believe she is gonna be a first-lady.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!