プロが教えるわが家の防犯対策術!

Stress-factors, such as money and time constraints, that surround this particular workload come together with the normal college challenges associated with family and friends, adaptation, and changing values to create our own American flavor of the anxiety-ridden college experience.

この特定のワークロードを囲むお金や時間規制などのストレスの要因が、家族、友人、適合、および変化値に関連している通常の大学挑戦と共に私たち自身の心配に支配されていている大学経験のアメリカの風味を作成するようになります。

自信ないです。訂正があれば細かい部分でも指摘してください。

A 回答 (1件)

Flavor of the United States of the college experience with the Normal University challenge stress such as money around the given workload and time restrictions factors are associated with the family, friends, calibration, and change values to create.

私も文法的なことは得意でないですが、
日本語を解体して
「大学経験のアメリカの風味を作成するようになります」
「この特定のワークロードを囲むお金や時間規制などのストレスの要因が」
これを主軸にして、
「家族、友人、適合、および変化値に関連している通常の大学挑戦と共に私たち自身の心配に支配されていている大学経験」
を入れ込めばいいと思うのですが、thatをつかうと、かえってどこにその文章がかかるのかわかりづらくなると思うのですが、順番入れ替えるとなんとかスムーズな文章になると思います。
(私も自分の英文あまり自信ないです)

ご参考まで。
    • 0