アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語に直してください!

京都タワーは京都で最も高い建築物です。
京都には海がないため、灯台をイメージして作られました。
建設当時(1964年)の京都市の人口131万にちなみ、131メートルの高さになったと言われています。

A 回答 (4件)

Kyoto-Tower is the highest building in Kyoto.



Because there is no sea in Kyoto, it was built imagining lighthouse.

They say that it was built 131m high after population 1.31 million of Kyoto city in 1964.
    • good
    • 4

Kyoto tower is the highest building in Kyoto.



As there was no ocean in Kyoto,it was built to represent the form of lighthouse.

At that time in 1,964,the population of Kyoto was with 1.31 million,and that number gave the idea to its hight,131m.
    • good
    • 2

Kyoto-Tower is the highest building in Kyoto.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

どっちですか?

お礼日時:2016/09/23 23:19

Kyoto-Tower is highest building in Kyoto.



Because there is no sea in Kyoto, it was built imagining lighthouse.

They say that it was built 131 high after population 1.31 million of Kyoto city in 1964.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!