推しミネラルウォーターはありますか?

外出る時はちゃんと傘持っていってね笑
を英語で教えてください(´;︵;`)(´;︵;`)

A 回答 (4件)

Be sure to take your umbrella when you go out. It is not stupid.

    • good
    • 0

Make sure to bring your umbrella when you leave.

    • good
    • 0

Make it sure to have your umbrella when you are going out.

    • good
    • 0

Be sure to take an umbrella with you when you are out:)

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!


おすすめ情報