あなたの習慣について教えてください!!

「カメラのズーム機能が壊れた」

↑これ、英語ではどういいますか?

A 回答 (4件)

The zoom mechanism of this camere is broken.



The zoom function has got broken.

など。
    • good
    • 1

This doesn't zoom any more.

    • good
    • 0

The zoom lens system of this camera is out of order.



The zooom lens system, either mechanism or function, of this camera is not working properly.
    • good
    • 0

I break zoom function on my camera.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!