アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

1 雨が降ろうと降るまいと私は行きます。
2 あなたは呼ばれたらすぐに返事をしなければいけません。
3 あなたは私がやる通りにさえすればいい。
4 昨夜はとても暑かったので、わたしはよく眠れなかった。

A 回答 (3件)

1. I go if it rains or will not fall.


2. If it is called by you, you should answer at once.
3. You only have to do as I even do.
4. I was not able to sleep because it was very hot last night a lot.

です。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
わかりやすいので参考にさせてもらいます!

お礼日時:2011/04/30 19:58

1 Whether it rains or not, I will go.


2 You must reply immediately when you are called (when someone calls you).
3 All you have to do, is do as I do.
4 I could not sleep well last night as it was very hot.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました!
参考になりました!

お礼日時:2011/05/01 13:44

1. Whether it will rain or not, I will go.



2. You must reply if you are called.

3. All you have to do is do as I do.

4. I wasn't sound asleep beacause it was so hot last night.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました。
助かりました。

お礼日時:2011/05/01 13:43

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!