アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

フェイクタトゥー英語教えください!

質問者からの補足コメント

  • ヤフーオークションて出品にも、クレジットカードかジャパネット銀行しかないわや」

      補足日時:2016/07/17 10:54

A 回答 (4件)

fake tatoo

    • good
    • 0

temporary tattoos

    • good
    • 1

The fake tattoo is done by the powder of pure Henna. So-called "temporary tattoos "are not risky on skin. Tattoo color holds for about three weeks. Islamic customs have this temporary tattoo on young women's arms, which are beautiful lace gloves.



The black color of the tattoo is a restricted product. You may find this kind of product in a small shop in America. Original tattoo color is red or brown. And also, the blue one is good, which contains "indigo". The color of pure powder is green.
    • good
    • 0

unreal tattoos

    • good
    • 4
この回答へのお礼

ありがとうございます

お礼日時:2016/07/16 21:00

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!