プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

9語で書き換えおねがいします!英語
Anyone who has an interest in space and space technology

A 回答 (3件)

Anyone who is interested in space and space technology

    • good
    • 3

Whoever has an interest in space and space technology

    • good
    • 0

Anyone with an linterest in space and space technology


これでも行けそう。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!