プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英訳願います。

今日は東京は今年一番の寒さで、雪も降るみたいです。
でも、あなたたちの若い熱気で寒さを吹き飛ばして温かくなりましょう。

A 回答 (3件)

Today is the coldest in Tokyo this year and it seems to snow.


But let's get warm by blowing away the cold with your young heat.
    • good
    • 0

(1) 日は東京は今年一番の寒さで、


In Tokyo today, it's colder than any other day this year.

(2) 雪も降るみたいです。
Looks like it's going to snow too.

(3) でも、あなたたちの若い熱気で寒さを吹き飛ばして温かくなりましょう。
But blow away that cold and get warm with your passion.
    • good
    • 0

Today is the coldest day of the year in Tokyo and it seems to snow.


But let's have you guys' young energy blow the cold away and get warm!
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!