【大喜利】【投稿~9/7】 ロボットの住む世界で流行ってる罰ゲームとは?

There's no question that an African American President will excite a certain small element of the population that is prejudiced or otherwise uh...disturbed,or have an ax to grind.

Critics say all of this security may be overkill. The Secret Service says it'll take that criticism though,rather than risk having to explain why something important wasn't done.Katie.

All right,Bob Orr. Bob,thanks very much.

↑ニュースの和訳に困ってます;;
英語の得意な方教えてください!!

A 回答 (1件)

アフリカ系アメリカ人の大統領が、偏見、もしくは混乱や政治的思惑を持つ、ある少数派の人たちを興奮させるであろう事に疑問の余地はありません。

評論家は行き過ぎた身辺警護を批判しています。 しかしシークレットサービスは「何か重要である事を行わなかった結果に対する説明をしなければいけないくらいなら、評論家の批判は甘んじて受ける」と言っています。 以上です、ケティ。

わかりました、ボブ。 どうもありがとう。

これは米国大統領選挙前のオバマさんの警護に関するテレビのニュース番組の一節ですね。
    • 0
この回答へのお礼

助かりました!!
本当にありがとうございます★