アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

NewSで見たけど‥Brazilで洪水が起きたの?大丈夫?

A 回答 (3件)

I've just watched shocking news on TV ... Have you had a flood in Brasil? Are you OK?

ですかね。
    • 0
この回答へのお礼

おはようございます!ありがとうございます!この質問は難しいですか?

<訳例>

According to the news I watched, there was a flood in Brazil. Are you all right?

<注>

うまく訳せたかどうか、エキサイト翻訳の自動翻訳にかけてみました。以下の様に日本語訳が出ましたのでたぶん大丈夫でしょう。

私が見たニュースによると、洪水がブラジルにありました。 あなたは問題ありませんか?

*** Good morning, rafhaf-san! How are you? This morning cozy-san called me sayshe-san. Thank you for your assistance.
    • 0
この回答へのお礼

おはようございます!ありがとうございます!この質問は難しいですか?
様‥(ニヤニヤ)

I have seen the news... Has a flood occurred in Brazil? Are you a

lright?
    • 0
この回答へのお礼

はじめまして!ありがとうございます!