プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

日本語にあわせて英文を作成したのですが、
添削をお願いしたいです。


綾子、恵子、など名前の最後の子は日本人女性に多い名前です

A name of Keiko or Meguko last words of ko are most populary name in Japan.

A 回答 (3件)

2例程作ってみました。



Women's first names ending with "-ko"like Ayako, Keiko, etc. are quite typical/classical in Japan.


A lot of Japanese wemen have their first name(s) with "ko"at the tail end (part), such as Ayako, Keiko and so on.


では如何でしょうか?
    • good
    • 0

Ko attaches to first names' tail like Ayako, Keiko appears frequently in Japanese women's.



とも。
    • good
    • 1

Many Japanese women's names end in -ko, for example, Ayako, and K

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!