プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語得意な方『』内のを英文に変えてください

『だけど僕は挨拶くらいしか英語が喋れない』

質問者からの補足コメント

  • あまり堅苦しくない言い方でお願いします

      補足日時:2016/12/25 03:09

A 回答 (6件)

    • good
    • 0

I can't speak English except for greeting words.

    • good
    • 0

But I know English just enouh for


'meet and greet'.
    • good
    • 0

But all that I can speak in English is greetings.

    • good
    • 1

I can speak only greetings in English

    • good
    • 0

I cannot speak anything in English but greetings.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!