プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

明後日イスタンブールのホテルに泊まるため、空港からの送迎を依頼したいと思っています。
エクスペディアさんのサイトで宿泊予約をし、送迎依頼のテンプレートを送ってもらってメールをしました。
先ほどホテルの方から返信が来たのですが、それに対しどのように返していいかわからず悩んでいます。
どのような返信をすればいいのでしょうか?
教えて下さい。

【ホテルの方へ送ったメール】
Dear Hotel Perula,

I am writing in regards to arranging shuttle bus service.
Please note the following information:

Guest Name:***
Airport Name: (Ataturk Airport)
Arrival Date & Time: (8/29/2012&PM7:40)
Flight No.: (KOREAN AIR/*****)
Check in: 8/29/2012
Check out: 8/30/2012
Expedia booking ID: ***

Please send me a confirmation once you finish arranging shuttle bus
service with details of pick up point, time and etc that is necessary to
my email address:***

If you need any more information, please feel free to contact me.

Thank you very much for your assistance.

Kind Regards,


【ホテルの方からきたメール】
Dear *** ,

Thank you very much for your e-mail,
We would like to inform you that we have transportation service from the airport.
We can arrange your transfer for 30.00 EUR ( 2 person ) from the Ataturk Airport.
Please let us know your flight details if you would like to have transfer from the airport.

Waiting your kind reply,

Best regards,

A 回答 (1件)

    ホテルからのメールは、30ユーロで(二人分)の料金で空港から乗れる、飛行便の詳細を教えてください、と言う内容です。



    ところが飛行便の詳細(航空会社、便名、到着時刻)はお出しになったメールに入っているので、先方にメールは着いているが(第一行に受けたったとあります)が中身を読んでいない、ようです。

    ですから

    Since you requested "flight details" I repeat what I said in an earlier email. 「『飛行便の詳細』をお尋ねなので、先便の情報を繰り返します」と前置きして、再送なさればいいと思います。 
    • good
    • 1
この回答へのお礼

回答ありがとうございます!

やはり読まれてないのですかね。。
前置きを足して、もう一度送ってみます。
とても助かりました。
ありがとうございますm(__)m

お礼日時:2012/08/28 15:55

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!