dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

英訳お願いします

(1)電車の最後尾から2両目

(2)電車の前から3両目

(3)Aから道を隔てて斜め左前

A 回答 (4件)

1. the second car from the last


2. the third car (of the train)
3. on your (the) left across the street from A

以上でいかがでしょうか。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

早速の回答ありがとうございました。
色々な表現があるようですね。

あるアメリカ人は kitty corner from A on left
と云っていましたが・・

お礼日時:2012/12/10 18:42

1) the second car from the last


2) the third car from the front
3) across the road from A and in front of leftside.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

早速の回答ありがとうございました。
色々な表現があるようですね。

あるアメリカ人は kitty corner from A on left
と云っていましたが・・

お礼日時:2012/12/10 18:41

(1)2nd car (carriage・英) from the last



(2)3rd car (carriage・英) from the top

(3)diagonally opposite left from A
    • good
    • 0
この回答へのお礼

早速の回答ありがとうございました。
色々な表現があるようですね。

あるアメリカ人は kitty corner from A on left
と云っていましたが・・

お礼日時:2012/12/10 18:41

1. the second to the last (cart)



2. the third from the head (cart)

3. diagonally forward left of A across the street
    • good
    • 1
この回答へのお礼

早速の回答ありがとうございました。
色々な表現があるようですね。

あるアメリカ人は kitty corner from A on left
と云っていましたが・・

お礼日時:2012/12/10 18:40

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!