アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

カジュアルな英文にしてほしいです!

私の事覚えていてる?
同じ語学学校に行ってたんだけど、ちょうど二年前ぐらいに

クラスも違ったしあなたと話す機会が全然なかったから覚えていないかもしれないけど

あなたの友達とかと遊んでたんだけど

もしまだN.Yにいたり時間があったら、語学学校の時の友達に会いたいなと思って連絡したの

他の人もまだN.Yにいる?

A 回答 (1件)

Hey, do you remember me?

We went to the same language school together about two years ago.

I didn't have the chance to talk to you since we had different classes.
I knew your friends back then.

If you're still in New York, I wanted to meet up with the friends from the language school.

Are there any other people there in New York still?

できるだけ日本語に近づけました。
これでよかったらどうぞ^^
    • 0