アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

Thanks for your message.
I'm happy to praise the painting, but I only follow people I know. sorry



メッセージをありがとう。
絵を褒めてくれて嬉しいのですが、私は知り合いしかフォローしていません。ごめんなさい

この様な英文にしたいのですが合っていますか?

A 回答 (5件)

だいたいあってる。

伝わるよ。修正しなくていい
    • good
    • 2

I'm happy you praised my painting,

    • good
    • 2

Thank you for your message. I’m so happy, but I don’t follow peop

know. I only follow my friends.
    • good
    • 1

初対面の人であればthanksではなくてthank


you の方が良いのでは?
    • good
    • 1

間違いは1つだけです。


「絵を褒めてくれて嬉しいのですが」= "I'm happy to hear that you like the picture, but"

"Thanks for the message,
I'm happy to hear that you like the picture, but I only follow people that I know. Sorry."

私の日本語が下手で、ごめんなさい。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2020/06/13 16:26

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!