プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

君なんか写真と違うよね?って英語でなんて言いましょうか?

A 回答 (5件)

you looks a bit odd compared with the real picture

    • good
    • 0

In reality,


the real thing gives a totally different impression than the photograph.
    • good
    • 0

I think you are not a photograph.

    • good
    • 0

You look different from your photo, don't you?

    • good
    • 1

You look different from what you are in the picture.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています


このQ&Aを見た人がよく見るQ&A