プロが教えるわが家の防犯対策術!

ヨーロッパ旅行に行きたい‼


を英語にお願いします!

A 回答 (3件)

I would like to visit Europe.


I want to visit Europe.
Travelling to to Europe is something I'd really love to do.
Travelling to Europe is something I would like to do.
I'd like to visit Europe.
I would love to spend a vacation in Europe.
などなど
    • good
    • 0
この回答へのお礼

選択しのある回答ありがとうございました‼

お礼日時:2012/03/20 05:43

wish や hope を使うこともできます。

    • good
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました‼

お礼日時:2012/03/20 05:44

Oh, how I love to go to Europe!

    • good
    • 1
この回答へのお礼

回答ありがとうございました‼

お礼日時:2012/03/20 05:45

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!