アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

私はあなたに送料無料で販売してもいいですが、
商品到着後の返品や返金の求めに応じることはできません。
それでOKですか?

A 回答 (3件)

When I sell you goods without shipping cost, that will lead you t

o no warranty of return and refund. Is it OK with you?
    • good
    • 1

We are able to offer free shipping for your order, but we are not able to grant your request for refund or exchange once you have received your order. Are you OK with that?



☆新店舗を開かれるそうで、お慶び申し上げます。店舗名に関する質問は拝見していたのですが、なにぶんにも、私は、発想力が乏しいために回答できませんでした。ご了承ください。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

メッセージありがとうございます。ゼロからの準備なのでかなり大変なのですが、ランサーズで英訳を助けてもらっています。今後とも宜しくお願いします。

お礼日時:2012/04/21 13:39

I sell items free of shipping, but cannot accept returned goods or deal with refunds. I hope you understand.



とも。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!