アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

バンジージャンプの起源はバヌアツ(Vanuatu)のペンテコスト島(Pentecost)で行われている 陸ダイビング(land diving)という宗教儀式の一部です。
今でもこの儀式は続いているようです。

以上です。よろしくお願いします。

質問者からの補足コメント

  • 回答ありがとうございます。
    最後の文
    I hear that it still continues there.
    この文のI hearを他の言い方に変えることはできませんか?
    私は~聞いた ではない言い方です。本の内容の要約をしているもので。
    よろしくお願いします。

      補足日時:2015/05/13 17:41

A 回答 (3件)

>この文のI hearを他の言い方に変えることはできませんか?



It is said that it still continues there.
They say that it still continues there.
People say that it still continues there.
    • good
    • 3
この回答へのお礼

補足にも答えていただきありがとうございました。
助かりました。

お礼日時:2015/05/13 21:31

Bungee jumping finds its origin partly in the religious ceremony

in Pentecost of Vanuatu where land diving is performed. It is said that this ceremony still takes place.
    • good
    • 3

Bungee jumping originates from the part of a religious ceremony c

alled land diving conducted on Pentecost Island in Vanuatu. I hear that it still continues there.
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!