アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

犬や猫の命と人の命、この世界のあらゆる生き物の命はすべて同じです。
なので、犬や猫だからといって、殺処分するのは間違いだと言ってるのです。
人の命だから重い、犬や猫の命だから軽い、それは間違いです。

A 回答 (3件)

犬や猫の命と人の命、この世界のあらゆる生き物の命はすべて同じです。


Life of the person, all the value of the life of every creature of this world are the same as the life of a dog and a cat.

なので、犬や猫だからといって、殺処分するのは間違いだと言ってるのです。
Therefore I want to say that it is a mistake we kill a dog and a cat to dispose.

人の命だから重い、犬や猫の命だから軽い、それは間違いです。
It that the value of the life of the person is serious,
and that of life of a dog and a cat is light is a mistake.

参考までに。
    • good
    • 4

Dog's life, cat's life and man's life, the life of every living thing in this world is all the same.


So, just because they are dogs and cats , I say that it is wrong to slaughter.
It is heavy because the life is man's, it is light because the life is a dog's or cat's, that is a mistake.
    • good
    • 1

Life is life -whether in a dog or cat or man.


Thus I disagree about pet euthanasia.
It is wrong to think that human life will outweigh that of pets.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!