プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

バングラデシュは日本の中古車は製造後5年以内のものしか輸入できないという規制があるのは知っている。
中古トラックも同様でしょうか?

A 回答 (5件)

I am aware of the Bangladesh regulation that allows, as for used-Japanese-cars, to import ones only of which age is 5 years or less. Is the same applicable for used trucks?



正式に近い文書なので、I knowではなくI am aware ofが適切です。
規制なのでRegulationがいいと思います。A でも Theでもよいと思います。
日本車の中古車を明確にするため 「-」を入れました。
5年以内が日本車だけなのか、車全体かわからないので、「日本車に関しては」としました。
    • good
    • 2
この回答へのお礼

ありがとうございました!

お礼日時:2017/03/03 17:36

Bangladesh knows that there is regulation that Japanese used cars can be imported only within 5 years after manufacture.


Is second-hand truck as well?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました!

お礼日時:2017/03/03 17:37

I know there is a rule in Bangladesh that it's not allowed to imp

apanese used cars made during the last 5 years.Is this rule the same for trucks also?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございました!

お礼日時:2017/03/03 17:35

rue→rule


失礼いたしました。
    • good
    • 2

I am aware of the regulation that one may not import vehicles mor

e than four years old, to Bangladesh. Does the same rue apply for trucks?
    • good
    • 2
この回答へのお礼

ありがとうございました!

お礼日時:2017/03/03 17:35

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!