プロが教えるわが家の防犯対策術!

今日配ってたプリントください

英語でなんといいますか?

A 回答 (5件)

学生が先生に言うのなら、丁寧な言葉使いが必要なの(o^―^o)ニコ



・Could I please have today's handout.

*today'sとすでに特定しているので、theは要らないの(*´∀`*)。
    • good
    • 1

Give me the today's handout.

    • good
    • 0

May I have the text handed out today ?

    • good
    • 0

Can I have that printed matter supplied today?

    • good
    • 1

Please let me have the print distributed today.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!