電子書籍の厳選無料作品が豊富!

Are there any obento cooking class for foreigners? I want to learn cooking obento! They look so beautifu and tasty and healthy!

A 回答 (4件)

外国人の為の料理教室は有りますか

    • good
    • 1

iine

    • good
    • 1

Yes.


You can search schools using google with key words "bento cooking school japan" (Omit obento's "o") .

I found the following site;
http://tsukiji-cooking.com/upcoming/1401/
http://buddhabelliestokyo.jimdo.com/how-much-wha …

If you do not have enough time to go to school, you can see video.
https://www.google.co.jp/#q=how+to+make+bento&tb …
    • good
    • 1

Yes,ttere are some in bigger cities but you can see something sim

ilar on youtube.
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!